Monday, May 21, 2012

Ovo sam ukratko ja! ;)

Volim život i sve što mi daje uzimam sa obije ruke.
Ne volim površnost i ograničenost, o svemu i o svima imam svoj stav i mišljenje.
Ne robujem nikakvim standardima, i sama sebi biram svoje standarde.
Kod mene nema sive zone ja ili volim bijelo ili crno, ili volim ili ne volim!
Sa mnom je sve na čisto, nema ništa između.
Živim život punim plućima i ne interesuje me mišljenje okoline.
Ne zanemarujem svoje obaveze i njihovo ispunjavanje, ali uvijek nadjem vremena za sebe i ljude do kojih mi je stalo.
U svemu se dajem 100 % ili se nikad ni ne dajem.
Kod mene ništa nije tabu tema sve mi je normalno i dozvoljeno.
Stojim iza svega što radim, pa makar me to i glave došlo.
Volim sve i svašta da probam, a za sebe biram samo ono najbolje i ono šta se meni najviše sviđa.
Moj životni moto je: bolje da me mrze zbog onoga što jesam, nego da me vole zbog onoga što nisam! ;)

No comments:

Post a Comment