Saturday, June 23, 2012

Kad žena zavoli...

                "Ima oči deteta i na sve pristaje bez puno pitanja..." baš kao što i pesma kaže.
 Ja konkretno žene delim na dve grupe: naivne i mangupe. Tačnije, imala sam prilike da upoznam uglavnom ove dve "vrste" žena...
      Naivne su one tipa moje drugarice, one koje čekaju svog "princa na belom konju". Takve žene veruju u večnu vernost, ljubav i poštovanje, i upravo takve u životu najgore i prođu. One uglavnom potiču iz porodice gde su svi srećni, zadovoljni i nasmejani, a takođe dosadni i ne teže ka ničemu. Drže se tih nekih svojih uverenja, ne shvatajući da su provaljene od strane jačeg pola, i da na kraju krajeva nemaju ništa.
A sa druge strane ja bih sebe svrstala u onu drugu grupu ženskih "mangupa". Mi konkretno težimo brzom načinu života, adrenalinu, akcijama i avanturama. Mi smo kao ruleti... oni klasični namešteni ruleti, koje niko ne može provaliti. 
Ne znam zašto, ali nikada nisam verovala u muške priče.
    Kako sam kog momka upoznavala, shvatila sam da svaki ima neku svoju priču koja liči na priču prethodnog, tačnije da su po istom kalupu smišljane.
      Muškarci retko kad zavole, a kad vole, onda vole do beskonačnosti. Imala sam se prilike uveriti i u to.
Dok, sa druge strane, ženama nije teško da se zaljube... Njima je dovoljno da im muškarac pruži mesto za plakanje na svom ramenu, da pokaže svima da je ona njegova i naravno da joj svakoga dana priča neke nove laži. Laži tipa: "E, volim te najviše na svetu!"; "Ti si mi jedina!"; "Ni jedna mi nije bila kao ti!", itd.
     Ne znam da li bi se dame složile sa mojom konstatacijom, ali za mene su svi muškarci lažljivi i svaki će vas povrediti, makar i ne namerno.
      

No comments:

Post a Comment