Tuesday, June 5, 2012

"Ponekad, nakon razgovora sa nekim ljudima, osetim potrebu da prijateljski pomilujem kamen, osmehnem se drvetu i sa puno poštovanja skinem kapu pred magarcem..."

"
Malo je onih koji umeju da podnose sopstvene mane kod drugih ljudi."

"
Verovala sam samo tebi, i od tebe sam naučila da nikome ne treba verovati."

"
Čoveku treba otprilike 2 godine da nauči govoriti i otprilike 50 godina da nauči ćutati."

"
Žena živi za prvu ljubav, a muškarac za poslednju."

"
Ja obično ne pravim greške. Ali kad napravim, napravim remek-delo."

"
Prava žena ne broji koliko je muškaraca 'imala', već koliko ih je odbila zbog jednog kojeg voli."


"
Pitao sam profesora- Šta je ljubav?
- Rekao je da nije učio taj predmet.
  Pitao sam vozača- Šta je ljubav?
-Rekao je da ne zna taj put.
 Pitao sam dete- Šta je ljubav?-Reklo je da ne zna tu igricu.
Pitao sam ludaka- Šta je ljubav?-Rekao je da je to razlog zbog kojeg je postao lud."

"Samo pravi prijatelj te brani pred svima, a kritikuje nasaMo."

No comments:

Post a Comment