Thursday, June 14, 2012

Samopouzdanje. ;)

            Večeras, u razgovoru sa jednim prijateljem, došla sam na ideju da pišem o glavnom muško-ženskom problemu, samopouzdanju.
            Samopouzdanje je dio čoveka, njegove personalnosti, a osoba koja nema samopouzdanja (ne veruje dovoljno u sebe, svoje sposobnosti i kvalitete), nije formirana ličnost.
            Svaki put kada me neko okarakteriše kao: osobu koja gleda sve sa visine, osobu koja je umišljena, arogantna, bahata, ja se samo nasmejem i zahvalim.
-Zašto?- verovatno se pitate...
Pa zato što su to za mene reči hvale. Reči kojima mi ljudi potvrđuju da sam to što jesam! Bez maski, bez ironija, jednostavno da sam to ja!
Za mene ne postoji lepši i bolji kompliment od komplimenta u tom kontekstu.
          Danas fizički biti atraktivan ne znači apsolutno ništa. Barem meni. A postoje ljudi koji su nezadovoljni time što im je Majka Priroda podarila, pa na sve moguće načine forsiraju svoja tela kako bi ih doveli do savršenstva, a opet nisu zadovoljni. Ali nije stvar u tome...
Poenta je da zavoliš sebe! Baš onakvog kakav jesi.
Ukoliko ne voliš svoje mane (i vrline naravno), nikada ne možeš biti pun pozitivne energije, a ako šalješ negativnu energiju-negativna će ti se i vraćati...
Ja sam devojka koja voli modu, a  uvek pokušavam na nekom banalnom primeru da objasnim nekome na koji način treba da se ophodi prema sebi. Ovo su neki od tih primera:
    -Često imam prilike da sretnem žene koje su situirane (finansijski dobrostojeće) i nose skupe stvari na sebi, koje koštaju recimo 5000 evra, a toliko ne umeju to da iskažu da na kraju sve to izgleda kao da je kupljeno na pijaci za 5 evra, a opet sa druge strane, srećem i žene koje su neke stvari kupile na pijaci za 5 evra, a toliko su sigurne u sebe i toliko su ponosne, da ga na kraju iznesu kao da su ga platile 5000 evra.
Ili ovaj primer;
    -Nije važno koliko različitih boja nosiš na sebi, važan je način na koji nosiš te boje!

Na kraju krajeva, suština sve ove moje priče nije ni moda, ni boje, a ni fizički izgled. Suština je da čovek i ako one najgore svoje osobine iznese na pravi način, ljudi ih neće gledati kao mane. Gledaće ih kao dio tog čoveka, odnosno njegove vrline. ;)

                                                                      █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║P. ©  Makica

No comments:

Post a Comment