Friday, July 6, 2012

Sergej Ćetković

" Zbog nas, gradio sam svet bez drugova, dovoljna si bila srcu mom,
I činio sam sve da ostaneš, uvek radio po tvom,
Zbog nas, svakog' dana sve sam dublje tonuo u tvoje laži k'o u živo blato,
Ova duša nije navikla na bol, kao tebe nikog nisam voleo... "


" Još jedna noć bez nje, o kako boli me da znaš,
jer posle nas sve je nestalo u prah...
Ja dobro znam da kriv sam i sada povratka mi nema,
o Bože moj, bez nje, za život razlog više nemam... "


" Jer bol ista je kod svih, kog' tuga ujede-teško preboli,
ćuti s njom, da me ne čuju sjene te, što na tebe sve me sjećaju... "


" Znaj da nije lako da te prebolim,
sad tražim razlog da te sto put' više povredim...
On tebi daje sve što ja nisam znao, sada znam da previše ljubavi ti smeta,
on meni krade te, a ja te ne bi' dao, sa tobom mi odnosi pola moga sveta..."


" Zatvori oči i ljubi me, nije nam vreme za rastanke...
Jedno znaj, kad' prođe sve i dođe kraj,
ne zaboravi da mi smo ljubav imali,
znaj, kad' prođe ovaj osećaj, da smo za ljubav živeli... "


" Uvek znaj da moja si, znaj da bila si, što drugom nećeš postati,
ni da dva života opet živiš, Bog sve dozvoli,
dao da te zavolim, al' ovaj život nije dug, da te tako lako dušo prebolim..."


" Ti nisi umela bolje, to znaš,
za ljubav treba i sebe da daš, ljubav ne živi samo od imena...
Ja imam hiljadu razloga da odem još danas,
a ti ni jedan baš dobar da sačuvam nas..."


" Da li imaš nekog ko te pazi, kosu ljubi, nježno mazi,
bojim se da neću moći, još te tražim u svakoj noći...
Bar javi da znam da dobro je sve,
kad ti loše krenu stvari, ti pozovi, broj je stari..."


"Nisu mi dali da te volim, jer bio sam bez ičeg,
samo s tobom ja postojim i ne bojim se ničeg, samo s tobom bogat sam bio jedina;
Nisu mi rekli da te šalju, nekom drugom, na kraj' sveta,
samo pogazili tugom, naše zime, naša leta;
Kao da ne postojim, od mene su te dušo ukrali..."


"Mrzim što svi za tebe pitaju, sa usana tugu mi čitaju,
eh da si tu, kao nekad k'o lani,
ne, nisam jak, slome me pitanja, gde li si sad, uzalud skitanja...
Nazovi me, da si još dobro to mi javi, ja nemam kud, ti stalno si tu u mojoj glavi..."


"Ja znao sam sve, a bolje da nisam,
sada bez nje, kao da kriv sam,
što nije tu, o, Bože moj, ja ne znam kako ću...
Ja pao sam tu, gdje nikoga nema,
aa samom sam dnu, sa bezbroj problema, a drugovi svi, kao da njoj su bolji postali..."


"Stani, nemoj da me ljubiš, nisam je prebolio,
u svakoj ženi pored sebe, samo nju bih opet volio,
nemoj da mi pričaš da si sve u meni našla, jer ja nisam tvoj, nisam tvoj...
Nemoj da mi ljubiš lice, još je njenog otrova tu ostalo na usnamaa..."


"Sedim sam, nećeš doći, da l' si s njim i ove noći, milion pitanja me ubija...
Pogled tvoj, već se menja, još si tu, al' te nema, jer na usnama nosiš njegov dah,
glumiš strast dok te ljubim, svestan sam da te gubim, al' ne umem to da sakrijem..."

"Ljubavi prokleta, što si mi oteta, reci mi,
s kime ćeš ove noći poć'?
Ljubavi prokleta, što si mi oteta,
kome ćeš sreću doneti ovu noć?"

No comments:

Post a Comment